bg

Thursday, March 17, 2011

demam!!!

apesl ley demm arh.ari rabu magrib bdan mgigil.bdan ape ag.tur0t memalskn diri smpai demm aku dbuat.demm pelik.lepz kene demam mcm2 nk mgidam, kepunn.antrenye nk mkan k0k0crunch le bisk0t tiger le.mcm2 r kasikn pe'el ni.aku kire untg aw.ari ni je ade 2 0rg yg b'smpati kt aku smpai aku dpat 2 k0tk k0k0crunch.1 ayah aku belikn.1 ag membe aku.dk ain pendek uh.lurve u arh.haha demm ni seb bek xtr0k cm sbl0m ni.klaw ter0k da mcm myat da aku telentang jek kt atas katil uh.ni kli nyer demm ley upgrate bl0g.huhu cntik wey bl0g aku bwu wt ni.puas ati sgt.88% r.ade yg aku nk wt xjdik.xpham k0d die.haha petg ni ade b0la ag.ade le 0rg uh xksik aku men smte2 sbb aku demm.ilek er abg.bl0m demm tr0k ag r.bwu skit jek.nk makn k0k0crunch mse b0la ni ley ark???haha nt bukn aku yg makn.budk2 b0la yg sme menj0in.we see n tg0k.haha dk alis bengang ni klaw die bce statements aku ni.haha

3 comments: