bg

Sunday, March 6, 2011

tut tut tut tut

tut tut tut tut happy nyer ade 0rg nyayikn saye lagu lah mlam td.trharu nyer aku.smpai k0l 5 pagi gay0t tgah2 pagi bute.xpenh dpt pkwe yg nyayikn lagu.terkesima dgar.c0mel sgt lagu.tp arap dismpg lgu nih kekl la ye dgan lrik lgu ni eh c0mp0ser.pape p0n syg emy sbb nyayikn qila lgu pagi bute td.syg MOHD KAMAL HILMI mmuah!!

  mata ini,indah melihatmu
  rasa ini,rasakan cintamu
  jiwa ini,getarkan jiwamu
  jantung ini,detapkan jantungmu

  dan biarkan aku padamu
  menyimpan sejuta harapan aku padamu
  rasa ini tulus padamu
  takkan berhenti sampai nantiku mati

  biarkan aku jatuh cinta
  personaku pada pandangan
  saat kita jumpa
  biarkan aku kan mencuba
  tak peduli kau berkata
  tuk mahu atau tidak(3x)
 
   mata ini
   indah melihatmu
   rasa ini
   rasakan jiwamu......

No comments:

Post a Comment