bg

Wednesday, February 2, 2011

1st.ari ni kali ptme keje dgan 0rg.xpena2 aku keje gn 0rg.aku keje kt parks0n.name kdai aku pierre cardin.bhgian 2 jual beg2 tgan and wallet.kentang er die nyer penat.1 jam 3 kli aku duduk.1 kali aku duduk xsmpai 1 mint.nseb bek ad temn2 msg yg nk msg gn aku.tp gisw gk.tak0t spervis0r nmpak.ja0hkan la.
2nd.td mse reht k0l 5, aku blek makan.dlam pjalnn blek, excident depan mt0w aku.seb bek aku bwk sl0w.da lme xtg0k excident ari ni blaku depn mate aku.ape tndenyer pde aku?ya allah ja0hkan la dri sbrg musibah ya allah.
3th.balek keje da le penat.balek2 tnye ibu, ade mkan ke x.ibu jwab ade.skli mse nk mkan tg0k sjenis kua je yg ade.smbal ikn bilis gn tumis air.mane aku xmnyirp.da le pent.skurg2nye g0rg kn le ikan g0rg ke aym ke.bukn die xtwu ape aku mkan ape aku xmkan.sket ati beb.pakkan mak r.klaw xde la0k kt uma, ckap er.aku blek keje tdi ley g mkan kdai r.aduhai da le tgah tnsi0n abes igt g keje ni ley le ilagkn tnsi0n aku.upenyer xsudh2 jugk.gile aku cm ni r bai.sket jiwe aku ari ni.

No comments:

Post a Comment