bg

Friday, February 18, 2011

klaw ckap tak0t terase.abes smpai bile!!!

memang best dapat kkwan bru.yg ley sp0rting cm kawan ah lame kenal.tp msalhnyer timbul apebile 1 pihak xpndai nk mengh0rmati hak 0rg lain.t0lg la jdik matang siket.klaw budk sk0la skurg2nyer b0le dimaafkn.tp ...? smpai bile!! bile aku b'kawn, 0rg suke sgat amik kesempatan ats aku.bukn yg keji.tp dri aspek cerebrum (sape pandai science twu la mksud aku nih). t0l0g la.kite b'kwan untuk b'suke, meluahkn isi hati qila,menjdi tempt persingahan antare keluarge kite.tp bile kite da b'kawan, t0lg la.h0rmat siket hak membe2.kite nk b'kawan smpai 4ever.bukn sekejap je.dah habis madu sepah dibuang! mcm 2 la mksud ramai 0rg yg nk b'kwan skrg.tp bukn semua.sesuku umat allah s.w.t shaje.smpai bile ye k0rg nk bsikap cm ni. s0aln nyer, SAMPAI BILE! k0rg 2 da besw taw.bukn budk2 ag.da twu mane baik mane jhat, mane phale mane d0se.xkn nk leret d0se smpai tamat riwayt idup k0rg.hidup ni mesti ade perubahn beb.kite blajr sesuatu dri kesilpn diri kite agar kite xlakuknnyer lg seleps ni.kite hidup didunia ini hnye sementre.syurga itu yang kekal abadi.k0rg jgn igat aku tgur ni pade k0rg je.pde diri aku p0n aku tegur.supye xulgi ksilapn yg leps.bnyak silp dn slah yg kite sume lakukn.kite ni bukn mlaikat.kite sume manusie biase yg sllu lalai dn angkur.xslah kite b'kawn.0rg p0n pernh bckap, 'b'kawan biar beribu kn'.aslkn kite twu bats2 bkwan.jgn skli kite mguris hti 0rg kerne skli terguris, whenever u break the heart! s0 klaw da tbce p0st ni, xdek niat p0n nk kutuk 0r ckap sesape.hnye menegur smate2.aku ni da xdek tmpt nk meluahkn ape aku rase.bl0g ni le cinte aku.syg die.bnyak bl0g ni twu psal id0p aku.syg bl0g.haha bkwan la slagi b0eh ye!

No comments:

Post a Comment