bg

Thursday, February 3, 2011

bile aku syag seseorg, tp orang yang aku syang tu ataw org yg aku syang tu da bpunye, aku perlukan ketbahn hati dan pengnti smntare.slepas aku dpat org yg aku syg tu, patut x aku tinggalkan penganti smntre, smntre org yg aku syg kembali pade aku?patut xaku bt pnganti smntre tu mcm 2?pdehal aku kple gn pngnti smtre 2 hnye untuk aku sbar smpai org yg aku syg .aku kple gn pengati 2 hnye untk bsbar dan xdek cinte mhupun syag lgsug pade pganti smntre.aku hilg org yg aku syg sbb keegoan aku sndri.tp skarg die da ade pgnti.aku tensi0n mmkirkn die.tp knyatannye dielah yg aku mhukan.Mohd Irham Shah b Zali.aku syg k0 am.tp cam ane aku nk dpatkan k0 blek.ya allah t0l0ng lah hmba mu ini yg khilgn cinte dn ksih sy drinye.hnye die ya allah.hnye die.aku syg die ya allah.makbulkanlah doa yg tulus dan ikhlas driku ini ya allah.tabah dan sabar mghadapi semua ini ya allah.k0 mkbulkanlah cita2 t'akhirku dengan mnyatukn antre kdue2 blah pihak.jika engkau mgizinkan hubgan kami.aku mem0h0n pada mu ya allah.makbulkanlah doaku.robbana atina fit'duniahasanah wafil'a'khitotihasanah wakina azabbannar.wasalallah saidina muhammad waalaalihi wasabbihi wasallam walhamdulilla hir0bbilalmin.

No comments:

Post a Comment