bg

Tuesday, February 1, 2011

my confiuses ??

bile aku c0nfiuses, pale 0tk aku mule blurr.xtwu nk piker scre waras cm ane.xtwu nk pike cm ane nk wt keputusn gn btul.

sifat 'A':
*kening besambug bmksud memang kuat xla sgat cmbrunyer.kene gn tempat.
*se0rg yg geli kat leher.mcm kwan aku dk dija.
*se0rg yg pndai men cube, pernh gk ajar aku men cube.hmpir2 bjye.skunk 2 cube kengan
aku gn 'A' da ilang tah kemane.mbe pde 'R'.
*ade m0tr sme cm aku.
*twu aku suke l0lip0p.
*setiap kali nk pujk aku, msti bg l0lipop.syg die....
*sllu kej0tkn aku g sk0la.
*sllu happykn aku.tp sbb2 yg akn aku trgkn jap ag aku khilgan syg aku.
*perfume die same gn aku.ub.
*suke crik psaman antre kt0wg.

sbb2 khilgan cinte 'A'
*cuai syg dri 'A'
*dpt phtian palsu bru dri 'B'
*hilg pertimbgan antre cinte2
*bebal

PLEASE bagi tips t0k dptkn hati 'A' kmbali.syg sgt2!!!

No comments:

Post a Comment